preloader

Kako odabrati odgovarajuće poticajno putovanje za vaš tim

27.02.2020
Saznajte na što sve obratiti pažnju kad planirate zaslužena poticajna putovanja za svoj tim, partnere ili kolege.
Iznenadite ih iskustvima

Zamišljena kao nagradno putovanje na jedinstveno odredište samo za najbolje djelatnike, poticajna putovanja su i prilika za punjenje baterija nakon velikih napora i prigoda za druženje u neformalnom okruženju. Neki ih koriste kao motivaciju za novi prodajni ciklus, a drugi na njima provode specijalističke treninge. Poticajna putovanja imaju cilj.
Odabir odredišta je prva točka na vašoj listi. Hrvatska nudi brojne prirodne, povijesne i kulinarske ljepota, dobro je povezana i blizu, na jugu Europe. Vaši će zaposlenici naučiti o lokalnim jelima, kulturi i tradiciji, a na vama je da u suradnji s agencijom uz sve to odaberete iskustva i aktivnosti u skladu sa svrhom putovanja koju ste postavili za ovo događanje ili putovanje.

Dobar sadržaj pojačat će doživljaj

Potaknite zaposlenika aktivnostima koje su osmišljene i planirane kako bi motivirale ili nagradile ljude koji su postigli neke ciljeve u vašoj tvrtki.
Neka budu kraljevi i kraljice, ratnici i vođe. Povedite ih u lov na blago. Neka vas pobjede kako bi stvorili poseban trenutak i emotivnu vezu emotivnu vezu s tvrtkom i poslom koji obavljaju. Promislite koje aktivnosti bi motivirale sudionike za postizanje konkretnih ciljeva.
Kad razmišljate o organizaciji poticajnog putovanja, promislite što ćete od ponuđenih aktivnosti odabrati za svoj tim. Istraživanja dokazuju kako korištenje priča koje približile lokalnu kulturu sudionicima može povećati vrijednost doživljaja.

Programi po mjeri

Svako odredište nudi specifična iskustva o kojima morate voditi računa prije nego pozovete sudionike. Grupa mladih, energičnih prodajnih predstavnika sigurno ne dijeli ukuse s grupom starijih menadžera. Ženski odjel ne zanimaju iste aktivnosti kao i muški. Ako postoje podgrupe, promislite sadržaje i za njih.

Vjerujte svojoj agenciji

Poticaji se oblikuju željama vaših sudionika. Ako vaša tvrtka podržava neku aktivnost, kao što je tenis, golf ili jedrenje, recite to agenciji na vrijeme, kako bi za vas pronašli odredište koje to može. Ne očekujte da svako mjesto ima golf igralište, niti da postoje taxi helikopteri.
Vaša agencija zna sve o lokaciji koju ste odabrali.
Možda ste maštali o raskošnoj večeri za sve sudionike na plaži, ali što ako nakon pregleda lokacije vaša agencija ne dijeli isto mišljenje? Nemojte misliti na svoju instagram stranicu – mislite što je najbolje za vaš tim.
Osigurajte im provod za pamćenje, pa će njihove priče o avanturama inspirirati kolege i partnere.

eu
eu eu

Web stranicu je sufinancirala Europska unija u skladu s operativnim programom o konkurentnosti i koheziji Europskog fonda za regionalni razvoj.

Read more